Menu
EUR

FAQ's

Telefoonnummer
+31 85 773 1906
E-mailadres
[email protected]
Live chat
Ma - do: 08.30 - 23.00, vr tot 21.00, za - zo: 08.30 - 17.00u

We helpen je graag met het geven van persoonlijk advies bij de keuze voor de juiste verlichting. We zijn van maandag t/m donderdag van 08.30 - 23.00 en op vrijdag tot 21.00 uur te bereiken per telefoon en WhatsApp op het volgende nummer: +31 (0) 857731906. In het weekend zijn wij bereikbaar van 8.30 tot 17.00. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]

Bedrijfsnaam: LumenXL B.V.
KvK nummer: 66572541
Btw nummer: NL856613654B01

Magazijn (retourenafdeling)
Euregioweg 277
7532 SM Enschede
Afhalen uitsluitend op afspraak

Vestigingsadres
Euregioweg 330 Unit 15
7532 SN Enschede
Geen retour- of bezoekadres

Neem contact op

Contactgegevens

+31 85 773 1906
+31 85 773 1906
KVK nummer: NL856613654B01
LumenXL.nl Euregioweg 277
7532 SM Enschede
Nederland

Contact

Bestellen
Tot welk tijdstip kan ik nog bestellen om de order de volgende dag te ontvangen?

We doen alles om ´Op werkdagen voor 23.00u besteld, morgen in huis´ waar te maken.

Het magazijn pakt bestellingen op werkdagen in tot 23.15u. Voor afleveringen in Nederland gaan deze pakketjes vervolgens dezelfde dag nog mee met PostNL, waardoor die normaliter de volgende dag worden geleverd (exclusief zondag, want zondags levert PostNL niet). Let op dat we altijd afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het orderpickproces waardoor je de verkeerde producten geleverd krijgt of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder je bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf. 

Als ik een bestelling plaats en ik voldoe direct de betaling, wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten?

Wanneer wij jouw betaling direct hebben ontvangen op werkdagen voor 23.00, dan zal de bestelling dezelfde dag nog worden aangeboden aan PostNL. Word je bestelling met DPD verzonden (pakketten > 100 cm), dan dient je bestelling vóór 15.00 te zijn opgegeven. Het magazijn werkt van maandag t/m vrijdag, dus bestellingen die zaterdag of zondag binnenkomen worden maandag ingepakt en meegegeven aan de pakketdiensten. Let op dat we te allen tijde afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het pickproces waardoor je de verkeerde producten krijgt geleverd of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder je bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Soms kan het voor komen dat de orderbevestiging in de ongewenste e-mailbox (SPAM) terecht komt. We willen je dan ook vragen om ook in deze map te kijken. Het kan ook zijn dat er een foutief e-mailadres is ingevoerd tijdens het bestelproces. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Waar kan ik terecht met mijn vraag en hoe kom ik in contact met de klantenservice?

We zijn van maandag t/m donderdag van 08.30 - 23.00 en op vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur bereikbaar via de chat op de website en op telefoonnummer +318 5773 1906. In het weekend zijn wij bereikbaar tot 17.00. Tevens zijn we bereikbaar op het volgende e-mailadres: [email protected]. We streven ernaar om elke werkdag voor 23.00 de e-mails van dezelfde werkdag te beantwoorden. Je hoeft dus nooit lang te wachten op een antwoord.

Kan ik een order annuleren of wijzigen?

Je kunt een order annuleren of wijzigen door contact op te nemen met de klantenservice via [email protected].

Voorraad en verzending
Zijn alle producten op voorraad?

In principe zijn alle producten op de website voorradig, tenzij anders vermeld. Het kan sporadisch voorkomen dat je een melding krijgt dat je maar een beperkt aantal kunt invullen bij een product. Dit is dan omdat de voorraad niet meer voldoende is.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten naar een adres in Nederland en België zijn €4,95. Boven de €55,- is de verzending gratis. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

Is het mogelijk om de order af te halen?

Het is mogelijk om een order af te halen. We willen je vragen om ons per chat, e-mail of telefonisch op de hoogte te stellen dat je de order wilt komen afhalen. We zullen er dan voor zorgen dat de order klaar staat. Houd er altijd rekening mee dat je minimaal twee uur nadat je van ons persoonlijk de ophaalcode hebt ontvangen terechtkunt voor het afhalen, gezien de verwerkingstijd van de order.

Verzenden jullie ook naar landen buiten Nederland en buiten Europa?

We verzenden naar alle landen. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

Met welk koeriersbedrijf wordt mijn pakket geleverd?

In Nederland en België wordt jouw pakket met PostNL geleverd, tenzij de producten die je besteld hebt, groter zijn dan 100 cm. Dan leveren wij met DPD. In de rest van Europa wordt jouw pakket geleverd met DPD.

Leveren jullie ook op zaterdag?

PostNL levert in Nederland en België op zaterdag de pakketten af, DPD levert niet op zaterdagen. Voor andere Europese landen kan het vaak enkele werkdagen duren.

Ik heb maar een gedeelte van mijn order ontvangen, wat nu?

Het komt heel regelmatig voor dat jouw order in meerdere pakketten vervoerd wordt, gezien het gewicht of de grootte van het pakket. Hierbij kan het voorkomen dat één van de pakketten in het sorteringsproces vertraging heeft opgelopen en de volgende dag alsnog wordt afgeleverd. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je contact opnemen over de levering van jouw order via [email protected]. Ook kun je de levering volgen via de traceercodes die je hebt ontvangen per e-mail.

Prijzen en betaling
Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op de website betalen door o.a. gebruik te maken van iDeal, Bancontact/Mistercash, Sofortbanking of op basis van bankoverschrijving. Je vindt hier een overzicht van al onze betaalmethoden.

Is er extra korting mogelijk?

Wanneer je een bestelling wil plaatsen van €500,00 incl. btw of meer, dan kunnen we je een extra korting aanbieden. Je kunt de kortingscode of een prijsopgave op maat aanvragen via [email protected].

Kan ik grotere aantallen afnemen of als tussenhandel inkopen?

Het is mogelijk om grotere aantallen af te nemen of als wederverkoper in te kopen. Voor meer informatie hierover kun je contact met ons opnemen via [email protected].

Kan er ook besteld worden en na levering pas betaald worden?

Jouw order wordt verzonden nadat we de betaling hebben ontvangen. Indien je graag achteraf wilt betalen, dan kun je een betalingsovereenkomst aangaan met onze partners Klarna of Billink (zakelijk gebruik).

Als ik per bankoverschrijving betaal, wordt de order dan ook dezelfde dag verzonden?

Als je per bankoverschrijving betaald, dan kan het soms een werkdag duren voordat de betaling verwerkt is en zichtbaar is bij ons. Mocht je de producten met spoed nodig hebben, dan kun je ons ook een betalingsbewijs (printscreen) opsturen (tot 400 euro), zodat jouw order alvast verzonden kan worden.

Kan ik eerst een offerte opvragen?

Je kunt een prijsopgave op maat aanvragen via [email protected].

Kan ik ook met een creditcard bestellen?

Dit is mogelijk, je kunt voor deze betaalmethode kiezen tijdens het afrekenen.

Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief of exclusief btw?

De genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw.

Overige vragen
Wat is de garantietermijn op de producten?

Particuliere klanten krijgen 2 jaar garantie.

Ik heb na ontvangst van mijn order een defect geconstateerd. Wat moet ik nu doen?

We willen je vragen om binnen 14 dagen na ontvangst per e-mail te laten weten wat het defect precies is. We zullen je dan zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 24 uur een reactie geven om het samen op te lossen.

Kan ik een nul-factuur ontvangen, wanneer ik een zakelijke bestelling plaats vanuit België?

Wanneer je een geldig btw-nummer hebt en deze invoert bij jouw adresgegevens, dan zal de website automatisch de btw verleggen naar 0%.

Bankoverschrijving SOFORT Banking EPS Giropay iDEAL KBC Klarna Achteraf Betalen Bancontact PayPal
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €55,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan jouw winkelwagen!
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring. Onze partners verzamelen gegevens en gebruiken cookies om advertenties te personaliseren en te meten. Bekijk hoe wij en onze partners gegevens verzamelen en gebruiken via onze Privacy- and cookieverklaring pagina. Mogen we jouw gegevens gebruiken om je relevante advertenties te laten zien? Je kunt jouw keuze op elk gewenst moment wijzigen via onze Privacy- en cookieverklaring pagina. Ja Nee Meer over cookies »